KEMUDAHAN MESIN ATM DI POLITEKNIK MUADZAM SHAH


Tahun 2013
Barisan Majlis Perwakilan Pelajar pada ketika itu telah mengemukakan Kertas Cadangan Permohonan Mesin ATM Bagi Kemudahan Pelajar Politeknik Muadzam Shah. ( rujuk http://mpppms.blogspot.my/2013/09/permohonan-mesin-atm-di-politeknik.html )

Tahun 2014
Pondok ATM telah dibangunkan di hadapan Pagar Utama Politeknik Muadzam Shah. Akan tetapi, mesin ATM tidak diletakkan.

Tahun 2015
Pada Mac 2015 semasa Suara Siswa diadakan, pelajar bertanyakan soalan mengenai status Mesin & Pondok ATM dihadapan Pagar Utama. ( rujuk http://mpppms.blogspot.my/2015/07/suara-siswa.html ). Kami difahamkan kemudahan mesin ATM masih dalam proses. PMS hendaklah mencukupkan kuota pelajar terlebih dahulu. Hal ini dimaklumkan oleh Timbalan Pengarah (Sokongan Akademik).

Pada Ogos 2015, Mesin ATM telah diletakkan tetapi tidak boleh digunakan lagi. Akhirnya setelah hampir 2 tahun menunggu, Mesin ATM secara rasminya berfungsi dan boleh digunakan pada 23 Ogos 2015 (Ahad). 



Syabas dan terima kasih diucapkan kepada mantan Majlis Perwakilan Pelajar yang berusaha dan bersusah payah memohon kemudahan ini.

Diharap agar mahasiswa/i dapat menjaga harta dan kebersihan Pondok ATM.

"SUARA HATI ANDA MATA PENA KAMI"

0 comments:

Sebarang pandangan dan maklumbalas yang positif daripada pihak anda amat kami perlukan. Jadi luangkan 2-3 minit untuk menuliskan komen diruangan bawah ini. =)