BERLIQA


TARIKH:
22 JANUARI 2015

MASA:
 5:30 PETANG HINGGA 10 MALAM

TEMPAT:
PUSAT ISLAM

ANJURAN:
RAKAN PUSAT ISLAM (RAPI)

Rakan Pusat Islam (RAPI) telah mengadakan aktiviti rewang bersama ahli jawatankuasa Majlis Perwakilan Pelajar (MPP), JawatanKuasa Pelajar Kolej Kediaman (JPKK) dan Pembimbing Rakan Siswa (PRS) pada 22 Januari 2015 yang lalu. Aktiviti rewang ini disertai oleh semua ahli aktif dan exco-exco tertinggi dari JPKK, RAPI, MPP, dan PRS. Aktiviti ini diadakan di perkarangan Pusat Islam (PI) bermula selepas solat Asar dan berakhir selepas solat Isyak berjemaah di pusat islam. Ahli RAPI juga telah menyediakan makanan untuk semua mereka yang terlibat dengan aktiviti ini. Selain itu, MPP juga buat pertama kalinya telah memperkenalkan ahli jawatankuasa mereka yang baru kepada RAPI, JPKK dan PRS.

Aktiviti taaruf juga telah dijalankan dimana JPKK, RAPI, PRS dan MPP dikehendaki duduk bersebelahan dan mereka perlu mengingati nama dan jabatan ahli jawatankuasa lain yang duduk bersebelahan dengan mereka. Jika sesiapa yang gagal mengingatinya, kesemua ahli jawatankuasa akan dikenakan denda.

 Tujuan aktiviti rewang ini diadakan adalah untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara pemimpin- pemimpin ini (MPP, RAPI, JPKK dan PRS). Disamping itu, MPP juga telah mengambil kesempatan ini dengan memperkenalkan “SPIRIT OF THE CHAMPION” yang juga merupakan trademark bagi Politeknik Muadzam Shah kepada RAPI, PRS dan JPKK.




0 comments:

Sebarang pandangan dan maklumbalas yang positif daripada pihak anda amat kami perlukan. Jadi luangkan 2-3 minit untuk menuliskan komen diruangan bawah ini. =)