Semakan Draf Jadual Waktu Peperiksaan Akhir Selaras Politeknik KPT


Assalamualaikum dan salam sejahtera, 
 
 1. Sukacita dimaklumkan bahawa Peperiksaan Akhir Selaras Politeknik KPT Sesi Disember 2016 akan dijalankan pada 01 - 15 April 2017. 
 
2. Sehubungan itu, pihak tuan/puan dipohon untuk memaklumkan dan memaparkan Draf Jadual Waktu Peperiksaan Akhir Selaras Politeknik KPT Sesi Disember 2016 yang dilampirkan ini kepada pelajar untuk semakan ATAU melalui capaian laman web Jabatan Pengajian Politeknik (http://mypoliteknik.edu.my/) pada pautan PELAJAR > DRAF JADUAL WAKTU PEPERIKSAAN AKHIR SELARAS POLITEKNIK KPT SESI DISEMBER 2016. 
 
Semakan Draf Jadual Waktu Peperiksaan Akhir Selaras Politeknik KPT Sesi Disember 2016 juga boleh dibuat melalui telefon pintar dengan sokongan Android Play Store menggunakan aplikasi MyExam Poly Malaysia. 
Ruang memberi maklumbalas bagi draf jadual waktu ini hanya untuk tempoh 31 Januari - 17 Februari 2017 melalui emel kepada jadualexam@googlegroups.com 
 
4. Disertakan juga FAQ bagi kes-kes yang biasa mendapat perhatian untuk panduan tuan/puan. Sebarang masalah atau pertanyaan boleh diajukan melalui email kepada jadualexam@googlegroups.com.

Anda boleh install application MyExam Poly utk maklumat lanjut.

0 comments:

Sebarang pandangan dan maklumbalas yang positif daripada pihak anda amat kami perlukan. Jadi luangkan 2-3 minit untuk menuliskan komen diruangan bawah ini. =)